Atacurile la persoana nejustificate

  Imi cer scuze pentru lunga inactivitate, dar astazi am revenit cu o tema ceva mai dura. Si anume atacurile la persoane. Recent, am fost insulat de niste fraieri, ca m-au vazut intr-un loc de rahat, ceea ce este 100% fals. Acei fraieri sunt vai si amar de ei. Li ciuda ca au o fata de parca i-o calcat acceleratul de Budapesta, ori nu le-a dat mama lor bani, ori sufera ca sunt singuratici. Mai bine ar cere bani de steroizi de la parinti, si si-ar vedea de treaba lor. Cred ca nici lor nu le-ar conveni sa le zic ca le-am vazut mamele la bordel. Cand te iei de o persoana, inseamna ca si acea persoana ti-o facut cineva. Cand te ei fara motiv, apoi esti prost de bubui.
     Am incercat sa fiu tolerant , si sa nu ii bag in seama, ca asa e frumos. Dar cand au continuat, am rabufnit. Daca ziceam de ei ,sau de cat de prosti is, ori rabufneau si ei, ori incepeau sa planga ca niste copii orfani. Cu banii primti de la parinti, mai bine si-ar cumpara un creier nou sau ar absolvi cursuri de gasit prieteni, decat sa aruncati cu roaba de rahat in altii. Repet, daca cineva le-ar spune acelasi lucru, nu le-ar conveni. Atunci de ce continua? Ori is prosti, ori is prosti. Altfel nu exista explicatie. Ca e gluma, nu se glumeste cu asa ceva. Si eu pot glumi fain frumos, si nu va iesi bine.Prostia nu are leac, ce sa si faci. Sa arunci cu rahat ii simplu. Dar sa iti sustii vinovatia? Ehhh, aici e mai greu. Se cred ei mari smecheri, dar intr-o bataie s-ar ruga sa scape teferi si nevatamati. Cum am spus in alte articole, smecherie=prostie, nu respect. Nu tine mult cu smecheria, se cred ei mari presedinti. Dar ce sunt defapt? Niste copii tristi, distrusi, plictisiti si cauta prostie pura in jur. Poate lumea crede ca am fost prea dur cu ei. Dar de ati fi fost in locul meu, ce ati fi facut? Ati fi stat pe loc, sau ati fi ripostat? Nu este deloc dramatizare ceea ce fac aici, este strict opinie personala. Nici cersit de atentie, cu asta se ocupa persoanele precizate mai sus.Prefer sa pastrez numele persoanelor anonim, deoarece sigur isi vor chema satra.


  Acest blog este facut strict pentru a-mi spune parerea, nu urmaresc conflicte si alte nebunii.

Multa pace ;)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Politica in Romania

Diferenta dintre generatii, mentalitati gresite, generatia tableta, tocilari

Recenzie: Vama - Better (2017)