Ce suntem noi elevii?

      Astazi am de gand sa dezbat o tema de actualitate, care ne priveste pe mai multi de varsta noastra. Si anume ce suntem noi elevii defapt.
       Majoritatea adultilor ne vad ca oameni silitori,seriosi, dornici sa invatam. Asta ar putea fi o descriere buna,dar din pacate nu este adevarata. Ce suntem defapt noi elevii nu suntem oameni, ci o haita de sclavi. O haita de sclavi programata digital sa se trezeasca la ora 7 sa ajunga la scoala. Noi elevii la momentul actual nu avem nici un drept, numai obligatii. Suntem obligati sa mergem la scoala, sa facem aia , si aia , si aia pana cand nivelul de anxietate depaseste granitele umane. Cred ca singurul nostru drept este dreptul la respiratie, iar uneori inclusiv la acel drept visam. Profesorii ne vad ca pe niste liliputani micuti si firavi, iar ei se cred Bigfoot. Ce facem noi defapt la scoala? Stam 6 ore cu fundul in scaun, ascultam incontinuu bazaconii, iar profii credem ca putem fi atenti 24/7, ca niste roboti. Daca intr-adevar am invata ceva util si constructiv la scoala, gen sa canti la un instrument, sa inveti un anume sport, sa inveti o meserie si asa mai departe. Facem doar materii inutile, care doar ne umplu timpul pretios. Stam pana la 3, in loc sa ne bucuram de putinul nostru timp liber. Ar trebui facuta o revolutie a invatamantului, sa iasa toti elevii in strada sa schimbe invatamantul asta infect. Sa se trezeasca lumea la realitate, ca am fost manipulati destul de profesori. Suntem oameni, avem rationament, avem gandire, avem creier, nu suntem niste roboti, nu suntem marionete, nu suntem sclavii profesorilor.
     Revolutia precizata mai sus cu siguranta nu va avea loc, deoarece mentalitatea multor elevi este gresita. Multi sunt tocilari, invata pana iese fum din creierasul ala mic al lor, iar daca ar fi pusi sa gandeasca, sau sa zica cu alte cuvinte, creierul le-ar da stopped to working. Multi sunt de-a dreptul rupti de realitate, traiesc in lumea invatatului non-stop ca o turma de oi, profesorul fiind ciobanul.Plang pentru note de parca ar fi venit sfaristul lumii. Nu este capat de tara pentru o nenorocita de nota! Mai ales ca mediile la liceu nu mai sunt cerute absolut nicaieri in Romania. Eu de exemplu, am avut note de 3 si de 4 in clasa a 11-a, si chiar nu m-a interesat. Altii pentru o nota de 8, gata a venit sfarsitul. Cand o sa dispara oare mentalitatea asta? De asemenea, daca esti dezinteresat sau miserupist de tot ce se intampla la scoala, lumea se uita la tine ca la un extraterestru. Poate intr-adevar nu imi pasa de inutiltati, si imi pasa de ce vreau sa fac pe viitor. De ce sa ma intereseze toate inutilitatile? Cica sunt obligat sa le stiu. Nu sunt obligat. Imi pasa strict de ce vreau sa fac in viitor, iar parerea altora in acest sens nu este bine venita. Poate o sa imi pese de parerea altora cand raman blocat in WC-u. Dar in rest, ce cred eu este tot ce conteaza.Putini oameni au tupeul sa faca ce vor ei pe viitor, sa nu le pese de toate inutilitatile. Majoritatea isi omor timpul pretios cu bazaconii. Astept clipa in care acei elevi se vor bucura ca au pierdut timp pretios. Plus multi vor ca elevii sa fie egali. Asta nu se va intampla in veci, egalitatea intre oameni este imposibila, la fel ca perfectiunea. Mereu vor fi elevi diferiti, unii tocilari, altii desptepti si constinciosi, altii nepasatori. Sa bagi oamenii in aceeasi oala e o chestie de mult depasita, dar din pacate nu toti o inteleg. Traim in secolul 21, mileniul 3. Cand lumea va renunta la principiile din Evul Mediu si vor reveni cu picioarele pe pamant? O intrebare fara raspuns.

   Acest blog a fost facut strict pentru a-mi spune parerea, nu vreau sa ma cert cu toti tocilarii si incuiatii. Pe final am sa las o piesa mai generala:
https://www.youtube.com/watch?v=5NtPzyHvLc4

   Multa pace ;)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Politica in Romania

Diferenta dintre generatii, mentalitati gresite, generatia tableta, tocilari

Recenzie: Vama - Better (2017)